15. ledna 2016

Half Bad - Sally Green

Ahojky :)
Tenhle recenze bude věnovaná knížce, o které jsem se už před pár články zmiňovala, lépe řečeno u recenze na knížku Okouzlená nocí od Amy Plum. A je to tedy knížka Half Bad :) 
užijte si recenzi :)

Autor: Sally Green
Název: Half Bad (Napůl zlý)
Série: Half Bad (1.díl)
Počet stran: 368
Žánr: Fantasy, thriller

Anotace\děj: Je to nezdolný příběh o přežití. Vše se odehrává v novodobé Anglii, kde jsou skupiny lidí (blažejů), hodných čarodějnic (bílých) a zlých čarodějnic ( černých). Nathan je poloviční kód - jeho matka byla bílá čarodějnice a otec byl černý a mocný čaroděj Marcus. Matka mu umřela a otce neznal, vyrůstal s babičkou a svými polovičními sourozenci, kteří byli bílí čarodějové Jessicou, Deborah a Arranem. Do toho se ve škole seznámí s dívkou, do které se zamiluje, ale jejich vztahu není dovoleno, kvůli rodu. Ale jak to s nimi poté bude? Bude Nathan se svojí láskou? Nathan je v 15 letech odvlečen od rodiny a vychováván v kleci. Nathan se bude muset v 17 proměnit v čaroděje a Rada ho chce použít jako smrtonosnou zbraň proti Marcusovi. Ale on ho nechce zabít a bude ho muset najít. Jak to všechno nakonec dopadne?
Slovo čtenářky:  Na začátku se mi knížka nelíbila. Bylo to takový...jak to říct... no, zmatený, ale po 20 stránkách mě ta knížka doslova pohltila. Potom, když jste došli do určité kapitoly, tak vám začne dávat ten začátek smysl, který vám bez toho prostě smysl nebude dávat. Moc jsem si oblíbila Nathana. Byl to kluk, který radši mlčel než, aby něco řekl. Trpěl, ale nikomu nic neřekl. Chtěl být jen se svým otcem. Moc se mi líbilo, jak se postupně odhalovala Nathanova minulost a spojitost s Nathanem. Jen mě mrzelo, jak to skončilo. A usoudila jsem, že akutně potřebuju Half Wild. A teď když tak ještě nad tím, ještě přemýšlím, tak mě okouzlila hlavně obálka a chodila jsem kolem knížky hodně dlouho, než mi jí bráška koupil k Vánocům :3 líbí se mi, že obálka je původní, proto ten anglický název :)

Hodnocení: 98%

2 komentáře:

  1. Děj mě moc nezaujal.
    Zajímavá obálka.

    OdpovědětVymazat
  2. Nevím, ale myslím, že by mě tato kniha moc nebavila.
    Moc mě nezaujala.
    Ale obálka je hezká :)

    OdpovědětVymazat