27. dubna 2017

Advantages and disadvantas have a colour hair |My experiences|

Tahle fotka je z maturáku mé sestry, kdy mi moje nejlepší kamarádka dělala vlasy :)
Ahojky,
téma na tenhle článek jsem dostala při psaní prezentace n angličtinu s tématem Advantages and disadvantages. Já mám teda výhody a nevýhody toho být blogger, a tak nějak mě napadlo, že bych mohla něco takového napsat sem. Mimo jiné vím, že jsem vám takový článek slíbila.

Jak asi mnozí z vás ví, tak mám už delší dobu barvené vlasy. Vlasy si barvím od základy, kde jsem měla růžový pramínky a od 8. třídy mám modré proužky, které mi vydržely do teď, taže mám dlouholetou zkušenost s modrou barvou. Tak jdeme na to :)

Přemýšlím čím začít jako první. Když se nad tím tak zamyslím, tak mi přijde, že má spíš víc nevýhod než výhod, ale třeba se mýlím.


😍Výhody:
Odlišnost - pro mě osobně to je velká výhoda. Ráda se liším od společnosti. Navíc to není až tak velká odlišnost, protože modrý vlasy má dost lidí, ale pořád je to menšina.

Osobní styl - neříkám, že vlasy jsou módní doplněk, ale zase na druhou stranu, když chcete barevné vlasy, tak pročby ne. Rozhodně bych do toho, ale nešla pokud si nejste na sto procent jistí a ze začátku by možná bylo fajn začít barvou ve sprji, která se smyje, abyste si byli opravdu jistí.

Originalita - věřte mi, že i kdyby někdo chtěl okopírovat barvu vašich barevných vlasů, tak se to nepovede ani jednou, protože na každých vlasech chytne stejná barva absolutně jinak, i přesto že se před tím musí vlasy vyperoxidovat. [To máme odzkoušené s kamarádkou - ona má světle hnědé vlasy a já tmavě hnědé vlasy a barva Neon (fialovo-modrá) nám chytla úplně jinak)]

''Zdravější'' vlasy- zdravější v uvozovkách, protože nevím, jak to popsat. Když máte kvalitní barvy na vlasy (zejména gelové), tak vám zacelí poškozený vlas a dělají mu jakousi ochranu. Nehledě na to, že používáte víc přípravků na vlasy jako jsou masky, kondicionéry a speciální olejíčky a já nevím, co všechno ještě. Ale můžu potvrdit, že moje nabarvené vlasy vypadají mnohem zdravěji, než ty které nebarvím, protože ty barvené to do sebe líp dostanou. Ale zase na druhou stranu je pravda, že já je kromě barvení taky žehlím a to je pro ně taky zápřah.

-Dobře, ty výhody se v něčem opakují, ale věřte mi, že pokud opravdu chcete barevné vlasy a jste ochotni do nich investovat, tak to stojí za to.


😞Nevýhody:
Cena - Než se rozhodnete mít barevné vlasy, tak by bylo vhodné promyslet, jestli se vám chce do toho dát tolik peněz. Pro příklad - vyperoxidování a nabarvení vlasů mě stojí okolo 500-600 Kč a jedna barva v kelímku (gelová, 89ml) mě u kadeřnice stojí 230 Kč a vydrží mi okolo 3 barvení, takže jí mám na měsíc a půl. A když se kupuje na internetu, tak je mnohem dražší.

 ➼ Odrosty - Zásadní problém barvení vlasů. Největší problém u především křiklavých barev. Snadné to je, když máte barvu, která nepotřebuje narušenou vlasovou strukturu (vyperoxidování) a nemusíte ke kadeřníkovi. Doporučuje se chodit na odrosty minimálně jednou za 3 měsíce.

Vymývání se barvy - tenhle problém jsem poznala především při modré barvě. Ta fialová se mi vymyla do růžova a pak do zrzava, ale ta modrá jde během 2 týdnů do zelena a jasně vám dává najevo, abyste to dobarvili, takže barvení vlasů je cca dvakrát do měsíce (záleží na tom, jak dobře barva chytne).

- I přesto všechno vám můžu upřímně říct, že bych barevné vlasy za nic nevyměnila a ještě dlouho je budu mít. :)


Doufám, že se vám článek aspoň trochu líbil :)


3 komentáře:

  1. Mohla by si se dát fotku, jak s nimi vypadáš. :) Já bych do toho nešla, tedy jednou jsem měla takové chvilkové období, že bych je chtěla, ale nakonec mě to pustilo. Už tak jsme dost originální.

    Andey
    lifeis-beautiful.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Musela jsem se přijít podívat na ty fotky. :D Pěkné a originální

    Andey
    lifeis-beautiful.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Barva je pěkná, já bych do toho nešla, mám ráda svou přrozenou barvu vlasů. :)

    OdpovědětVymazat