9. dubna 2017

Before I Die #0.6.

Ahojky,
dneska měl původně vyjít článek ohledně vlasů a je už i napsaný, ale tak trochu mi nedošlo, že mi mamka vyhodila vypotřebovanou lahvičku od barev, takže nemám jak to vyfotit, takže článek vyjde koncem měsíce (rozhodla jsem se totiž, že ten článek bude pouze s mými fotkami), a proto je náhradní článek before i die, který tu byl naposledy před rokem, tak jdeme na to :)

by:http://isabellaashley23.blogspot.cz/2011_12_01_archive.html 9.4.2017// 14:39
✮ Visit Verona, Italy - Moc ráda bych se chtěla podívat do Itálie a ono se mi to opravdu povede v září, kdy tam pojede se školou a jedním z míst, kde budeme je Verona :)



by:https://www.pinterest.com/explore/bucket-lists/ (9.4.2017// 14:32)
✮ Give people a reason to remeber my name - Ne, že bych chtěla být nějak extrémně slavná, ale chci lidem dát aspoň malý důvod k tomu, aby si někdo řekl jo to je Bella-Kejtý, to je ta holko, co udělala tohle.. I kdyby si mě někdo zapamatoval podle blogu, tak bych byla neskutečně šťastná. Prostě bych tu chtěla nechat odkaz, kvůli kterému si mě zapamatuje alespoň jeden člověk.

by:https://www.pinterest.com/pin/164029611399702261/ 9.4.2017//14:46
 ✭ Visit Santorini, Greece - zůstanu u cestování. Kamarádka v Santorini byla a prý to je nádherné město, fotky z něj jsou dechberoucí a dokonalé. Doufám, že se mi jednou splní tam jet a nejlépe se svým dokonalým přítelem ♥





2 komentáře:

  1. Mě to do Itálie moc neláká, ale do Santorini bych se ráda podívala, vážně je to tak prej úchvatné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě už Itálie neláká. byla jsem tam několikrát, tak bych chtěla vidět něco jiného.
    ale ržím palce, ať se ti sny vyplní.

    Andey
    lifeis-beautiful.blog.cz

    OdpovědětVymazat