19. dubna 2017

Citáty#7

Ahojky,
vítám vás u dnešního článku.
Pamatuju si, že jako malá jsem milovala motivační citáty, které mi pomáhaly, když jsem chodila do posilovny a pomáhají mi občas i teď, když mám dvakrát do týdne Krav magu ( a teda je to fuška, nenapadlo by mě, jak těžké a složité to může být. Soustředit se na každý úder a pohyb, aby byl správně provedený... no nedá se říct, že by mi to zrovna nějak extrémně šlo, ale tak snad to půjde..). Možná to s citátama mám po mamce, která si psala i knížku (= tlustý sešit s tvrdými deskami). Ráda je používám jako popisky k fotkám :)

♕Je lepší být optimista a mýlit se, než být pesimista a mít pravdu.
♕Nejdůležitější názor, jaký máš, je názor na sebe samého. ( Zig Ziglar)
♕Tvůj život je to, co z něj dělají tvé myšlenky (Marcus Aurelius)
♕Život musí být o něcem víc, než mít všechno.
(zdroj: http://www.bonalingua.cz/anglofil/)

A jak jste na tom vy? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat