13. dubna 2017

Half Wild |recenze/ review|



 Ahojky, vítám vás u dnešního článku,
v předešlém článku, jsem slíbila recenzi knížky, a proto jsem teď rychle psala recenzi, než se budu muset balit a než budeme slavit narozeniny, po kterých jedu na celý prázdniny pryč, takže jsem zároveň přednastavila alespoň jeden článek. :)
Jinak recenzi na předchozí knihu najdete zde :)

➵Autor: Sally Green
➵Název: Half Wild (Napůl divoký)
➵Série: Half Bad (2.díl)
➵Počet stran: 392
➵Žánr: Fantasy, thriller


➵Anotace\děj:Volné pokračování Half Bad,  přičemž se dozvídáme o tom, jaký je Nathanův život s jeho nadáním od svého otce. Jak dopadne proroctví, které Marcusovi i Nathanovi předpověděli a dokáží spolu navázat vztah? Tento díl nás opět zavede do Anglie, ve které zuří války Bílých čarodejnic pro Černým čarodějnicím a polokrevným. Nathan má velké potíže se svým nadáním a Gabriel je zde pro něj, aby mu pomohl a staral se o něj. Nathan se seznámí se svým otcem a váhá o přidání se do Alience, kde po dlouhé době potká své staré známé. Jak to celé dopadne? Přidá se Nathan, aby pomohl Alianci a pomůže mu i jeho otec Marcus? Naučí ho používat jeho nadání? A najde Nathan svou lásku Anallise? A jak se vše ideální dokáže zvrtnout?

➵Slovo čtenářky: Half Wild se četl naprosto stejně dokonale jako první díl. Ano, občas se vám může stát, že se ztratíte ve jménech, protože v každém díle je víc a víc nových jmen, ale četla jsem to se zatajeným dechem. Knížce nechyběla láska, napětí a ani akční scény. Moc se mi líbily části, kde se NAthan snaží zkrotit své nadání. Je pravda, že popis byl občas až nechutný, ale to k té knížce patří. Líbilo se mi, jak se vykreslil vztah Nathana a jeho otce. Jak se formuje vztah Nathana a Gabriela (přiznávám, že v posledním díle jsem si Gabriela oblíbila ze všech nejvíc ♥). Celkově se mi líbí celá knížka už od začátku. Ten nápad je dokonalý a jsem moc ráda, že je tahle série součástí mé knihovničky. Rozhodně, jestli máte rádi horory, tak se vám tahle knížka bude líbit. :)

Hodnocení: 100%

2 komentáře:

  1. Recenzi jsi napsala dobře a knížka mi je sympatická. :-)
    Zaujala by mě snad i samotným obalem což je u knihy dost důležité. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Recenze vypadá dobře. :)

    OdpovědětVymazat