6. dubna 2017

Hello April

By:http://favim.com/image/2687376/ 6.4.2017 (15:47)

Ahojky,
já vím, že se ozývám skoro až po měsíci a moc se omlouvám, ale nějak mi to prostě nevyšlo. Nicméně tenhle článek není o tom, jak jsem opět selhala, ale je takový informační o tom, co se bude tenhle měsíc dít.

Tenhle měsíc mám v plánu okolo 2 recenzí. Půjde o knižní recenzi, přičemž jedna recenze bude asi srovnání kniha vs film. Už teď můžu prozradit, že se bude jednat o Předčítače. Dále se tu objeví článek o mých narozeninách s možnými fotky dárků. Je pravda, že jsem článek o svých narozeninách chtěla napsat už v jejich den a to 29.3., jenže jsem stihla napsat kousek a musela jsem jít dělat něco jiného. (P.s. právě článek píšu na svém dárku a to na novém a vlastně mém prvním notebooku). Plánuju napsat článek o barevných vlasech (jaké jsou jejich výhody a nevýhody) a určitě další nějaké články s hudbou a fotkami.



Vím, že na moje sliby není spoleh a mrzí mě to, ale s notebookem toho stihnu mnohem víc, než s počítačem. A tentokrát myslím vážně (ale neslibuju), že tu budou články častěji a zase budu obíhat každý den.

Mám v plánu vrátit se i k videím, takže pokud máte jaké koliv otázky do videoodpovědi, napiště je sem :) a poprřípadě mi sem můžete napsqat jakýkoliv námět na článek, který byste tu chtěli vidět :)


3 komentáře:

  1. Ahoj, jsem tady asi poprvé si myslím, a docela mas hezky blog. Tak videa jsou urcitě snad i lepsí nez samotný psaný blog ale ja sama bych si asi nedokázala stoupnout před kameru či mobil a něco povídat. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to se na to všechno moc těším :)

    OdpovědětVymazat
  3. No nazdáár, koukám, blog stále ve stylu galaxie :)
    Paráda :)
    Já také teď moc nepsala, buď v klidu :D
    Předčítač, to neznám. Já teď čtu Zlodějku knih. Tam jde taky o čtení :D :D
    Zkrátka čtu především povinnou četbu no :)
    Jéj.. tak ať notebook dobře slouží :)
    Článek o barevných vlasech by mohl být dost fajn :)
    Tuhle písničku od Lipa znám, dobrá :)
    Tak se měj :)

    OdpovědětVymazat