21. dubna 2017

LEGO Batman movie |recenze|

Ahojky,
já vím, že původně měla být recenze na Předččítače, ale ještě jsem se k tomu nedostala, takže tu mám menší recenzi poměrně nového filmu, tak snad se vám bude líbit. :) Přiznám se, že miluju DC comics (Superman, Batman) a pak Marvel, takže jsem na tenhle film byla moc zvědavá.

Jak jste si užili Velikonoce? Tenhle článek je psaný s předstihem, protože jsem ho psala těsně před Velikonocemi a dopisuju ho den po Velikonocích. Často mám takto rozepsané články, které dokončuju na dvakrát. Pro mě tyhle Velikonoce byly malinko zvláštní tím, že jsem nebyla doma, ale u přítele a byly pro mě úžasné. :)

✖Režie: Chris McKay
✖Žánr: Animovaný, komedie, akční, fantasy
✖Délka:104 minut

✖Děj: V Gothamu nastávají změny. U policie mají novou velitelku, která chce spolupracovat s Batmanem, ale jak víme, Batman pracuje vždy sám. Joker chce využít převratu, a tak se setkáme s ním i s jeho drahou polovičkou Harley Queen a dalšími kumpány. Joker se pokusí přelstít Batmana, ale jak to celé dopadne? Kdo z nich vyhraje? Získá konečně Joker Gotham?

✖Názor: Přiznávám se, že to byl po dlouhé době nějaký film, který jsem viděla v kině. Vzal mě na něj můj přítel, když vyšel a rozhodoval se mezi Loganem a Batmanem, ale protože ví, že jsem o tomhle mluvila, tak mě vzal na tenhle film. Musím říct, že jsem se hodně dlouho, tak nenasmála. Batmana mám hodně ráda, především od ztvárnění Christiana Balea, který se mi na něj hodil nejvíc. Bena Afflecka jako Batmana moc nemusím, ale to je v podstatě jedno. Dlouho jsem se tak nezasmála jako u tohohle filmu. Už dlouho jsem slibovala rezenci na Lego příběh, kterou jsem nakonec nenapsalla, tenhdy jsem o toom ekla, že to byla pecka, když se na to podívám zpětně, tak už mě to tak neoslňuje. V podstatě všechny Lego filmy jsou parodie na něco, spojí se tam víc věcí. A já parodie moc nemusím, nicméně tohle byla pecka, protože to nebyla až tragikomická tragédie a každý si v tom může najít své. Ukazují Batmana jako arogantní postavičku, která s nikým nebude spolupracovat, ale nakonec mu nic jiného nezbyde, obzvláště poté, co nechtěně adoptoval sirotka (ze kterého se stane Robin). Uvidíte tam vztah Jokera a Batmana. Určitě doporučuju podívat se na to, protože vás určitě překvapí konec a každý si tam najde své.

✖Hodnocení: 96%
✖Trailer: