29. července 2017

Diary 29.7.

Ahojky,
vím, že poslední článke jsem psala před týden a na jednu stranu se nechci omlouvat. Nechci se vymlouvat, že nebyl čas a tak dál. Na rovinu řeknu, že kdybych chtěla, tak ten čas je, jenže nechci neustále sedět u počítače a psát v jeden den 3 články, aby tu mělo co být. Nápadů na články mám plno a vzhledem k tomu, že v srpnu moc doma nebudu, tak je všechny zužitkuju. Dnes pro vás mám tedy pouze blekotání o mém týdnu a částečně i prázdninách.


 Poslední článek jsem psala před tím, než jsem se zúčastnila novinářského promítání. Nechci zabíhat do detailů, ale film, který jsem viděla právě běží v kinech, jmenuje se Baby driver a pokud mi to vedení dovolí, tak vám sem hodím odkaz na svou recenzi, kde jsme film podrobně rozebírala a stoprocentně i nějakou recenzi napíšu sem. Jsem ráda, že některé práce budu moc předložit u přijímaček a doufám, že mi to alespoň malinko pomůže. Jinak jsem zjistila, že se v Praze začínám už víc orientovat a na jednu stranu se těším na život v Praze, který mě čeká za 2 roky.

Jak si užíváte prázdniny? Já jsem se upřímně nezastavila. Buď jsem s přítelem nebo s kamarádkami, popřípadě edituju články a jsem ráda, že jsem našla něco, co mě naplňuje. Konečně jsem začala víc číst a mám z knihovničky přečtenou jednu knihu a teď jsem si rozečetla druhou. Už mám asi tak milion nápadů, jak si vylepším pokoj a těším se, až to začnu realizovat. Jen s tím psaním se nějak nechytám, ale víc, že přes školní rok to bude lepší, protože na semiáři mě čekají povinně. Bezkonkurenčně jsou tohle první prázdniny, kdy nějak často chodím na koupaliště. Nikdy jsem na koupaliště nechodila ráda, ale koupaliště v Sokolově mi přijde příjemné a celkově hezky udělané. Je fajn, že tam máte zábavu pro dospělé i pro děti. Pro mě osobně je to výkon, protože jsem nikdy neuměla plavat a voda mi kupodivu dělá dobře, jen nejsem zvyklá v ní být tak dlouho.

Vzhledem k tomu, že mi je za 8 měsíců 18, jsem se rozhodla, že se začnu více nachomítat v kuchyni. Popravdě, jsem ráda, že kuchyň ještě nestačila shořet a kupodivu se moje výtvory dají jíst. Nicméně jsem se naučila k muffinám, cookies, tortillám, rohlíkové pizze a toustům mug cakes. Určitě to hdně z vás zná. Je to takový ten dortík v hrníčku. Přiznávám se, že ten čokoládový s nutelou byl na mě šíleně sladký, ale doma se to snědlo, i když je pravda, že já jsem to nedojedla a nejspš to vyhodím a doufám, že po tom nebude nikomu zle.

Není pro mě lepší relax než být se svým přítelem, hrát s ním na počítačí střílečky a pít u toho Monstera. Ne, stále jsem Monstera nepřestala pít a je pro mě jeden z nejlepších nápojů, které existují. Je sice pravda, že lepší by byla chlazená Arizona, ale nějak se mi nechce jet do Tesca pro čaj. Tímto se s vámi loučím a zase u dalšího článku, který vyjde snad zase za 3 dny :)

2 komentáře:

  1. Já volné dny moc neznám. O víkendu zařizujeme bydlení a přes týden jsem celý den v práci. Dnes jsme si dali voraz a byli na návštěvě našich nejbližších. :)

    OdpovědětVymazat
  2. myslim, ze je uplne v pohode, ked sa ti aj nechce pisat na blog, ale napriklad ja, ked mam nejaky napad na clanok, tak sa snazim ho co najskor zrealizovat, aby som nan nezabudla :D
    prazdniny mam take v podstate celkom nudne, aj ked sa snazim vymyslat si nejaky program na kazdy den. ked to uz bolo prilis zle, tak som zacala skladat puzzle s 1000 kuskami a celkom som tym zabila cas.
    na kupalisko by som clekom rada isla, ale akosi nie je s kym. nikdy som nebola prilis velky vyznavac kupalisk, mam rada aquaparky, kde sa mozem vysantit na toboganoch, ale v lete sa mi nechce len tak clapkat v bazene. to uz radsej v nejakom jazere alebo najlepsie mori, trochu si zaplavat v ladovej vode, a potom sa ist ohriat a opalit na breh.
    tak si teda uzivaj leto :)

    OdpovědětVymazat