4. srpna 2017

Boj se stresem?

Ahojky,
ráda Vás zase vidím u nového článku. Dnešní doba je více než stresová. Je mnoho faktorů, které náš strest ovlivňují a dlouhodobrý stres opravdu není pro naše tělo zdravý. Vím o tom své a byl to důvod mé nekativity na blogu. Je pravda, že ze stresu jsem začala špatně vidět a mám časté migrény. Mám to od začátku ledna. Ze začátku mě to štvalo a iritovalo, ale postupem času si na to dá zvyknout. Nicméně to neznamená, že si od stresu aspoň nějak neulevuju a jak bojuju se stresem? To se dozvíte v celém článku. :)

Hraní her
Ano, vím, že je daný stereotyp, kdy hlavně chlapci hrají hry a jsou gameři a tak dále. Ale není to pravda. Spousta holek hraje hry, a i když jim to nejde odreagují se u toho. A už je jedno, jetli to je dobrodružná hra nebo akční hra nebo prostě jenom The Sims (1-4). U mě jsou hry podle nálad. Kdy jsem naštvaná, tak hraju CS:GO nebo Mafii, nebo prostě nějakou třílečku. Když se pak chci odreagovat, tak pařím auta, ve kterých jediných jsem si jistá, protože mi jsou :D. Popřípadě hraju hry s přítelem, přičemž je to něco úplně jinýho než když hrajete sama a je to zábava. 

Čtení
Pokud nejste fanoušek her, ale baví vás čtení, tak je pro vás rozhodně nejlepší relax, schovat se někam, kde máte klid a můžete odpočívat. Byly doby, kdy jsme se uvolnila nejvíc při čtení knih a poslouchání písniček. I teď to tak je, protože jsem dostt často líná zapnout notebook nebo vyjít schody, abych zapnula stolní počítač, kde mám skoro všechny hry, i ty které mi na notebooku prostě nejdou.

Hudba
Tím se dostávám k hudbě. Mně písničky pomáhají vždy. Můžu při nich utíkat do svého světa anebo třeba na nic nemyslet. Můžu absolutně vypnout a soustředit se na slova nebo melodii. Vím od kamarádek, že jim dost často pomáhá, že hrajou na nějaký hudební nástroj a přiznávám, že mi dost pomáhalo hrát na moje klávesy.

Sladkosti
 Ono to v těch filmech do sebe něco má. Ne, ale vážně. Je potvrzené, že sladkosti (ať už zmrzlina nebo čokoláda) ve vás vyvolávají hormony štěstí a pak se cítíte líp. Mimo to tlumí bolest a jsou skvělým pomocníkem.

Kamádi
Tohle je asi nejdůležitější bod. Nic vám nikdy nepomůže víc než čas s kamarády. Být s lidmi, které máte rádi a oni vás je k nezaplacení. Nasmějete se a přejde vás všechno. Nehledě na to, že můžete jít do kina, kde se můžete koukat na film, nebo být spolu doma a koukat na seriály, nebo se prostě jenom procházet a užívat si zábavu.

Psaní
Pamatuju si, že psaní mi vždy pomáhalo. Ne psaní na blog, ale psaní povídek, proto byly většinou smutné nebo drastické, ale mě se ulevilo. Do teď se mi dost dobře přepisuje Destiny (kterou dělám jako knihu), protože se pořád cítím podobně a moc dobře si pamatuju všechny okolnosti, když jsem to začala psát, i když je to 5 let zpátky.

Úklid
Nikdy bych nevěřila, že to napíšu jako poslední bod, ale je to tak. Od od doby, co jsem měla brigádu jako pokojská, tak jsem začala být hodně pořádku milovná a pokaždé, když jsem naštvaná nebo něco, tak musím uklízet. Neřekla bych, že to se mnou udělala brigáda, ale spíš to mám po mamkce, která takhle skutečně relaxuje.

2 komentáře:

  1. Spíš bych řekla, že tyhle rady jsou pro někoho, kdo se cítí pod psa a ne pro někoho, kdo je ve stresu. Jelikož když jsem já ve stresu, tak to znamená, že mám úkolů až nad hlavu a nevím, jestli všechny vměstnám do 24 hodin, ale musím, protože okolí to ode mě vyžaduje, takže nemám čas dělat si svoje.

    Andey
    lifeis-beautiful.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Není stres jako stres. Tyto rady mi příjdou jako nějaké pro ty, kteří se stresují např. jak dopadne školní test, když si neučili nebo zda ho přijali na školu, ale pokud mám stres ze zkoušky, která je za pár dnů a nestíhám se na vše včas připravit, pak půjdou tyto boje stranou. Spíše toto používám v době, kdy mám špatnou náladu.

    OdpovědětVymazat