1. srpna 2017

Hello August


by: https://www.pinterest.com/pin/69946600437858588/
Ahoj všichni! :)
Proboha to už je srpen? Přiznávám se, že mi to šíleně utíká a nechce se mi věřit, že je půlka prázdnin za mnou. Přijde mi, že jsem ještě neudělala asi tak 80% věcí, které jsem chtěla. Nechápu to, nicméně jsem tu dneska opět s Hellou August. Myslím si, že vloni ani nevyšel, protože už tou dobou jsem se blogu moc nevěnovala. Je celkem vtipný paradox, že teď toho mám mnohem víc a na blogu jsem aktivnější, než kdy jindy za poslední dobu. Snažím se, protože jsem si uvědomila, co chci. Sice mi to dlouho trvalo, ale určila jsem si priority a hodlám se jich držet. :)

Tento měsíc bude ve velmi podobnén duchu jako minulý. Brzy vyjde My Top of, následně Book vs movie. Nejspíše článek s citáty a dost pravdě podobně něco s hudbou a nejspíše s Linkin Park jako zavzpomínání na smrt leadra Linkin Park Chestera, jehož sebevražda mě zasáhla víc než jsem si myslela. :/ <\3

Dále tu bude dlouho očekávaný článek, který se týkal srovnání blog.cz a blogger.com. A nejspíše se zde objeví i Before I Die.  Popravdě nevím, jak co bude vycházet přesně, protože nevím kolik toho stihnu.

Srpen je pro mě takový cestovní měsíc, kdy jsem neustále někde a právě z toho důvodu jsem si stáhla zase aplikaci blogger, abych si mohla udělat aspoň koncepty, které dodělám na notebooku. Jen doufám, že s ní nebudou stejné problémy jako bývaly. Mimo jiné zase tu budou především přednastavené články, ale tak na to jste si už asi zvykli.
Zkusili byste si typnou, kde je tenhle článek napsaný? Pomůžu vám, vzhledem k tomu, ž to píšu 31.7. někdo okolo 10 hodiny, tak jsem na koupališti, kde chytám wifi a proto mám v plánu dneska psát víc článků ( pokud mi to baterka dovolí).
Mějte se krásně a užijte si volno a krásné počasí. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat