7. srpna 2017

My Top of July

Všem bych Vám chtěla popřát krásné ráno. :)
Jak si užíváte letní dny? Já poměrně dobře, před několika dny jsem se vrátila z Prahy, kterou jsem si náramně užila a už zase plánuju články na září, které bude zase hektické jako zbytek prázdnin. Teď mě pouze hřeje u srdce, že mám čas přednastavit články a dneska bych to viděla tak cca na 3 kratší články, protože potřebuju mít jistotu, že vše bude vycházet tak jak má, a že na blog zase nebudu kašlat.
Jak jsem se už zmiňovala v Hello August, tak tu mám naší pravidelnou rubriku My Top of.:)



Nejoblíbenější kniha
Tenhle měsíc byl pro mě vydatný ohledně knih, protože jsem dočetla povinnou četbu a hned v ten den jsem přečetla knihu od Darrena Shana a musíc uznat, že si právem zaslouží můj obdiv, protože všechna ta trilogie ohledně Darrena Shana je neskutečná a doslova ji miluji, Takže za mě rozhodně tenhle měsíc vyhrál Darren Shan s knihou Sága Lartena Hroozleyho: Zrození zabijáka (1. díl). Koho by zajímalo více o této knize, tak se podívejte sem a můžete na ní čekat i recenzi. :)

Nejoblíbenější produkt/ věc
Nevím proč, ale myslela jse si, že tam bude třeba opalovací krém, ale to ne. Bella-Kejtý♥ totiž nepoužívá opalovací krémy, a proto teď pomalu nemůže ani sedět. Proč taky že?
No, zjišťuju, že mě přastává objevovat novou kosmetiku..nevím třeba je to chvilkový zkrat, ale vracím se ke svým oblíbencům. Tím je Baby Lips Hydrate a Maybelline Lash Sensational řasenka. Jsou to produkty spolu i s Carmexem, které se tu omilají neustále. Osobně mám moc ráda průhledné lesky a hydrate je prostě boží a díky němu nemám spálené rty. Tohle balení mám už asi po páté. Recenze tady. Maybelline Lash Sensational - Maybelline má skvělé řasenky, co is budeme nalhávat. Minimálně ty starší jsou pecka. Ty nové, které mi nejdou odlíčit jsou horší, ale co se týče řas, dělají pořád hezký efekt. Lash Sensational jsem měla obě cerze - růžovou i černou. No prostě vítěz je ta růžová :) Řasy oddělí, prodlouží, neobtiskává se a je prostě perfektní. Recenze tady na Lash Sensational a tady na Lash Sensational Luscious



Nejoblíbenější seriál/ film
Bezkonkurenčně Baby driver. Ten film je něco, tak úžasného a perfektního. Je přesně pro milovníky akčních přestřelek, hudby a děje. Byl to tak reálný film od kterého jsem se prostře nedokázala odtrhnout. Uznávám, že to nepatří mezi komedie, ale účel splnil. Je to neotřelý příběh, který je pouhavý a ukazuje, jak lehce se jedním rozhodnutím můžeme dostat do problému.
Můj článek o něm zde.

Nejoblíbenější písnička
Nějakým zázrakem jsem se dostala zase zpátky k Andymu (respektlivě BVB poslouchám stále, ale písničky Andyho moc ne). A asi nejvíc z jeho alba jsem si oblíbila písničku Love was made to break , kterou vám sem nyní posílám :) Mějte se hezky :)

1 komentář:

  1. tvoja zmienka o Prahe mi pripomenula, ze som tiez chcela tento rok navstivit Prahu, ale akosi sa mi to zatial nepodarilo. ale tak casu do zaciatku semestra mam este celkom dost, takze zrejme este nieco vymyslim. milujem Prahu <3
    o knihe som este nepocula, ja citam trochu iny typ knih.
    Baby Lips som kedysi tiez mala, ale iba preto, ze som ich raz dostala zadarmo na nejakej akcii :D inak mi pridu trochu prilis drahe.
    akcne prestrelky nie su zrovna moja salka kavy, takze tento film asi vynecham :D
    a pesnicka je super :)

    OdpovědětVymazat